#Zostań w domu i skorzystaj z IBO
#Zostań w domu i skorzystaj z IBO
Do Waszej dyspozycji jest Internetowe Biuro Obsługi Klienta. Dzięki niemu otrzymacie faktury w formie elektronicznej (powiadomienia przychodzą na e-maila), skontrolujecie poziom zużycia wody, zgłosicie stan licznika i podlicznika. Z tego bezpłatnego rozwiązania korzysta już ponad 2300 naszych abonentów. Dołączcie do ich grona – tym bardziej, że założenie IBO jest proste.
Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta Wodociągu Mareckiego ( a.ablewski@wodociagmarecki.pl ).
Następnie otrzymacie formularz akceptacji (także drogą e-mailową). Po wypełnieniu tego formularza odeślijcie go z powrotem do Wodociągu Mareckiego - to może być skan lub zdjęcie. PAMIĘTAJ - Trzeba zachować sobie „Odcinek do klienta” – bez niego nie będzie można się logować. I to wszystko.
Uzyskujemy nie tylko wygodne narzędzie. Razem chronimy środowisko, drukując mniej papierowych faktur.
Jest nas już ponad 2300 użytkowników, a może być jeszcze więcej.
Więcej szczegółowych informacji możecie znaleźć w naszym wpisie i przewodniku ABC IBO
Zapraszamy też do oglądania filmowego poradnika, który stworzyliśmy z myślą o Was - zobacz