Zaoszczędź i podaj stan licznika!

Zaoszczędź i podaj stan licznika!

Zarówno wakacje, jak i sezon na podlewanie ogrodów dobiegł końca, dlatego, zwracamy się z prośbą do właścicieli wodomierzy z modułem radiowym, którzy zainstalowali tzw. podliczniki o podanie jego stanu. Dla Państwa oznacza to mniejsze rachunki za usługi kanalizacyjne, dla nas – ułatwienia przy wystawianiu faktur.
Licznik
Licznik
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 1 minutę

Dane dotyczące stanu podlicznika możecie Państwo przekazać nam:

  • telefonicznie (22) 781 35 32 (aby ułatwić identyfikację, prosimy o podanie adresu posesji i nazwisko osoby, z którą zawarto umowę);
  • e-mailowo (biuro@wodociagmarecki.pl) również prosimy o podanie adresu posesji i nazwisko, można także przesłać zdjęcie stanu licznika, warto pozostawić również numer telefonu, by wyjaśnić ewentualne wątpliwości);
  • osobiście (Biuro Obsługi Klienta przy ul. Żeromskiego 30), czynne od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00-16.00 oraz w piątek 8.00-15.00);
  • za pośrednictwem Internetowego Biura Obsługi Klienta – należy zalogować się, w menu wybrać kategorię „posesja”, następnie wybrać właściwą posesję, a w kategorii „usługa” zaznaczyć odpowiedni licznik. Potem wystarczy kliknąć na ikonę „zgłoś odczyt”, wpisać stan podlicznika i wysłać wiadomość. Uwaga! W tym przypadku faktury nie są wystawiane automatycznie. 

Serdecznie dziękujemy za współpracę!

Data publikacji: 30.09.2016

« wstecz | w górę