Z IBO korzysta już 2300 abonentów

Z IBO korzysta już 2300 abonentów

Oszczędzamy papier, chronimy środowisko – wszystko dzięki elektronicznemu systemowi obsługi klienta.
fot. Pixabay
fot. Pixabay
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 1 minutę

Dziękujemy Panu Piotrowi. Został użytkownikiem Internetowego Biura Obsługi Klienta (IBO) Wodociągu Mareckiego nr 2300. Pan Piotr już nie musi sprawdzać tradycyjnej skrzynki pocztowej – wszystkie rozliczenia przyjdą do niego drogą elektroniczną. To nie wszystko. Będzie mógł samodzielnie sprawdzać zużycie wody, a także podawać stan licznika i/lub podlicznika. My zaś - dzięki decyzji Pana Piotra -będziemy drukować mniej faktur, czyli chronić nasze wspólne środowisko. Dziękujemy! Przypominamy, że korzystanie z IBO nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami. Zachęcamy do korzystania z tego wygodnego narzędzia. Jak to zrobić? Więcej TUTAJ

Data publikacji: 28.02.2020

« wstecz | w górę