#Wodociąg w sieci
#Wodociąg w sieci
Na początku drobne wyjaśnienie – IBO to skrót o naszego Internetowego Biura Obsługi, FB to z kolei najkrótsze oznaczenie najpopularniejszego serwisu społecznościowego – Facebooka. W obu przypadkach rośnie liczba użytkowników związanych z Wodociągiem Mareckim. Ale po kolei…
Niedawno cieszyliśmy się z tysięcznego internauty, który korzysta z zalet IBO. W tym tygodniu mamy już użytkownika nr 1100, a dla 1500 osoby przygotowaliśmy dla torbę z niespodziankami. Mamy nadzieję, że dotychczasowi klienci są zadowoleni z udogodnień, które oferuje nasze Internetowe Biuro Obsługi. Przypomnijmy, że za pośrednictwem IBO można:
- otrzymywać faktury w formie elektronicznej,
- kontrolować rozrachunki i rozliczenia,
- przeglądać historię wskazań wodomierza,
- przekazywać odczyty wodomierza,
- analizować zużycie wody i odprowadzonych ścieków,
- weryfikować dane ewidencyjne.
Zachęcamy Państwa do korzystania z tego narzędzia -
https://www.wodociagmarecki.pl/internetowe-biuro-obslugi
W czwartek (19 X) przed południem przekroczyliśmy także próg 750 polubień na Facebooku, czyli tzw. lajków. Mamy nadzieję, że dla Państwa jest to dobry kanał komunikacji z naszą firmą. Za pośrednictwem FB uprzedzamy o wyłączeniach i awariach, konkursach i akcjach dla dzieci, rozprawiamy się z mitami na temat markowej wody, relacjonujemy imprezy z naszym udziałem, a w niedalekiej przyszłości – napiszemy o kolejnych inwestycjach.
Liczymy, że liczba polubień na naszym FB szybko przekroczy 800, a w nieodległej przyszłości - tysiąca. Dla 1000 lajkowicza mamy nagrodę. Otrzyma on nie tylko torbę wypełnioną gadżetami: kalendarz, naszą butelkę, kubek, maskotkę i wiele innych upominków, ale również zaproszenie (dla całej rodziny) do zwiedzenia naszej stacji uzdatniania wody.