Pomożemy z wymianą podliczników ogrodowych

Pomożemy z wymianą podliczników ogrodowych

Nowe usługi Wodociągu Mareckiego
Podlewanie ogrodu  - zdjęcie ilustracyjne
Podlewanie ogrodu - zdjęcie ilustracyjne
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 2 minuty

Robi się coraz cieplej, rozpoczął już się sezon na podlewanie ogrodów. Część naszych klientów zainstalowała sobie podliczniki na tzw. wodę bezpowrotnie zużytą (czyli taką, której używa się do podlewania roślinności). To pozwala zmniejszyć wysokość rachunków za ścieki, bo woda trafia do ogrodu, a nie do naszej sieci kanalizacyjnej.

Ale uwaga! Zgodnie z obowiązującymi przepisami mogą obniżyć rachunki te osoby, których podliczniki na wodę ogrodową nie utraciły pięcioletniego okresu legalizacji. Jeśli podliczniki są – użyjemy tu popularnego określenia - „przeterminowane”, nie ma już opcji zmniejszenia rachunku za ścieki. Dlatego trzeba pamiętać o wymianie, a następnie zaplombowaniu podliczników po terminie upływu ich legalizacji, a przed kolejnym sezonem ogrodowym.

I tu z pomocą przychodzi Wodociąg Marecki.

W przypadku wybudowanych instalacji dla wody ogrodowej, do tej pory zajmowaliśmy się plombowaniem wymienianych podliczników. I taka opcja dla osób, które same kupią wodomierz i go wymienią, pozostaje w naszej ofercie (65,72 zł brutto).

Dochodzą jednak dwie nowe możliwości:

- nasza ekipa przyjedzie do Państwa, przywiezie ze sobą podlicznik i go wymieni (wraz z plombowaniem) - koszt 270 zł brutto; Wówczas nie będziecie musieli zawracać sobie głowy zakupem wodomierza, jego wymianą oraz zaproszeniem nas do zaplombowania

- jeśli kupicie Państwo własny podlicznik, również na Państwa życzenie go wymienimy i zaplombujemy (koszt 210 zł brutto).

- Wprowadzenie tych usług to odpowiedź na sygnały od naszych klientów, którzy chcą zaoszczędzić czas i pieniądze – zaznacza Kajetan Paweł Specjalski, dyrektor zarządu Wodociągu Mareckiego.

Nasi pracownicy nie pobierają opłat przy okazji wykonania wymiany i plombowania podlicznika. Faktury za wykonanie usługi przyjdą do Państwa oddzielnie.

Tu ważne zastrzeżenie. Nowe usługi są dedykowane tym osobom, którzy już mają instalację z podlicznikiem. Nasze ekipy NIE REALIZUJĄ NOWYCH INSTALACJI. Jeśli chcecie Państwo po raz pierwszy zainstalować podlicznik, najpierw składacie u nas wniosek o podanie warunków technicznych jego montażu. Po ich uzyskaniu wykonujecie Państwo odpowiednią instalację wraz z podlicznikiem na swój koszt. Naszą rolą pozostanie kontrola wykonania, zaplombowanie urządzenia i aneksowanie umowy. Koszt takiej usługi to 127,44 zł brutto.

Na koniec jeszcze druga ważna uwaga. Powyższy tekst nie dotyczy wodomierzy głównych – te są wymieniane co pięć lat na koszt Wodociągu Mareckiego.

Osoby zainteresowane wymianą podlicznika ogrodowego prosimy o kontakt z Grupą Wodociągową (tel. 608 345 546). Osoby zainteresowane procedurą pierwszej instalacji podlicznika prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (tel. 22 781 35 32 – po połączeniu z automatyczną sekretarką wybór punktu „przyłącza”). Zapraszamy!

 

Data publikacji: 05.07.2024

« wstecz | w górę