Podaj stan licznika i podlicznika
Dane dotyczące stanu licznika jak i podlicznika można przekazać nam:
- Telefonicznie: 22 781 35 32
poniedziałek - czwartek 8:00 - 16:00, piątek 8:00 - 15:00. - Osobiście: Biuro Obsługi Klienta, ul. Żeromskiego 30, Marki
poniedziałek - czwartek 8:00 - 16:00, piątek 8:00 - 15:00. - Pocztą Elektroniczną: biuro@wodociagmarecki.pl
Uwaga! Prosimy o podanie adresu posesji oraz nazwiska, można także przesłać zdjęcie stanu licznika, warto pozostawić również numer telefonu, by wyjaśnić ewentualne wątpliwości. - Przy użyciu formularza widocznego obok - pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe.
- Poprzez Internetowe Biuro Obsługi Klienta – należy zalogować się, w menu wybrać kategorię „posesja”, następnie wybrać właściwą posesję, a w kategorii „usługa” zaznaczyć odpowiedni licznik. Potem wystarczy kliknąć na ikonę „zgłoś odczyt”, wpisać stan i wysłać wiadomość.