Komunikat. Zmiana miejsca Biura Obsługi Klienta

Komunikat. Zmiana miejsca Biura Obsługi Klienta

{[description]}
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 1 minutę

Wodociąg Marecki Sp. z o.o. informuje, że z powodu przenoszenia biura Zarządu Spółki oraz Biura Obsługi Klienta do pomieszczeń kontenerowych, zlokalizowanych na terenie Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Żeromskiego 30, nie będą działały numery telefonów stacjonarnych Spółki od dnia 14 listopada 2014r. od godz. 15.00 do dnia 17 listopada 2014r. do końca dnia.

W sytuacjach awaryjnych prosimy o korzystanie z numeru komórkowego Pogotowia Wodociągowego, tzn. 0 606 908 708.

W przypadku wcześniejszego uruchomienia telefonów stacjonarnych podamy to do Państwa wiadomości w odrębnym komunikacie. Za utrudnienia przepraszamy.

Od poniedziałku 17 listopada 2014r. Biuro Obsługi Klienta znajduje się na parterze zestawu kontenerowego. Na zdjęciu przedstawiamy nowe wejście (zielona bramka) do pomieszczeń biura od strony ul. Żeromskiego.

Biuro Obsługi Klienta znjaduje się na dole,  drzwi do wejścia tuż pod schodami.

Data publikacji: 14.11.2014

« wstecz | w górę