Kierunek - 4000 abonentów IBO
Kierunek - 4000 abonentów IBO
W ubiegłym roku przybyło nam 600 nowych użytkowników Internetowego Biura Obsługi Klienta (IBO) i wygląda na to, że w tym roku co najmniej powtórzymy ten wynik. W styczniu 2021 r. gratulowaliśmy Pani Annie, która została użytkownikiem nr 2800, a dziś gratulujemy Panu Bogdanowi, który stał się użytkownikiem nr 3100. Szczególnie w czerwcu widzieliśmy rosnące zainteresowanie IBO. Niewątpliwie w zwiększeniu popularności tego bezpłatnego narzędzia pomógł wymóg składania deklaracji odpadowych, opartych o zużycie wody. Ten proces nasze miasto zakończyło 29 czerwca. Kolejny ruszy na początku przyszłego roku. Ale chcemy powiedzieć, że IBO to przede wszystkim udogodnienie w bieżących relacjach z Wodociągiem Mareckim. Dzięki niemu możecie Państwo m.in.:
- otrzymywać faktury i zestawienia w formie elektronicznej
- sprawdzić saldo konta
- zgłaszać odczyty licznika i podlicznika
A przy okazji – wspólnie oszczędzamy papier, który musielibyśmy przeznaczyć na drukowanie co miesiąc tysięcy faktur i zaświadczeń. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani IBO, kliknijcie w ten link https://www.wodociagmarecki.pl/internetowe-biuro-obslugi i wyślijcie kontaktowego e-maila na adres bok@wodociagmarecki.pl Zapraszamy! Przed nami kolejny pułap – 4000 abonentów. Pewnie uda się go osiągnąć w przyszłym roku…