Już 3700 abonentów sięga po IBO
Już 3700 abonentów sięga po IBO
Za każdym razem, gdy przybywa kolejna setka użytkowników Internetowego Biura Obsługi Klienta, zacieramy ręce. Z dwóch powodów: nasi klienci mają do dyspozycji wygodne narzędzie komunikacji z wodociągiem, a my chronimy środowisko zużywając mniej kopert i papieru na faktury.
We wrześniu przekroczyliśmy kolejny pułap. Za sprawą Pana Mariusza z ul. Zielonej możemy powiedzieć, że z IBO korzysta już 3700 osób. To wciąż mniejszość naszych abonentów. Szacujemy, że e-narzędzie wykorzystuje około 20-25 proc. wszystkich klientów Wodociągu Mareckiego.
Tych, którzy jeszcze nie są w IBO, zachęcamy: dołączcie do stale rosnącego grona użytkowników. Dlaczego? Dzięki bezpłatnemu IBO:
- otrzymacie faktury w formie elektronicznej (powiadomienie jest wysyłane do klienta w ciągu 24 h od jej wystawienia)
- skontrolujecie rozliczenia
- sprawdzicie historię wskazań wodomierza głównego i podlicznika
- przekażecie ich odczyty
IBO ma też jeszcze jedną ogromną zaletę. Dzięki niemu szybko znajdziecie dane o zużyciu wody, potrzebne do złożenia deklaracji odpadowej. Kolejna tura składania deklaracji już za pasem, bo na początku 2023 r! Dzięki IBO będziecie mogli pobrać zbiorczą informację o zużyciu wody, gdzie znajdziecie wszelkie niezbędne dane!
Więcej na temat IBO TUTAJ