Już 1600 klientów wybrało e-rozliczenia

Już 1600 klientów wybrało e-rozliczenia

Rośnie grono użytkowników Internetowego Biura Obsługi.
{[description]}
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 1 minutę

Po co papier, gdy jest internet? Dla użytkowników nowoczesnych technologii oraz osób, które cenią wygodę i chcą chronić środowisko naturalne, to pytanie retoryczne. W grudniu do grona użytkowników Internetowego Biura Obsługi (IBO) dołączył Pan Maciej. To 1600 osoba, która w relacjach z Wodociągiem Mareckim chce stosować elektroniczne rozwiązania. W 2018 roku na taki krok zdecydowało się około 400 osób. Serdecznie wszystkim dziękujemy. Dzięki temu wspólnie ograniczamy zużycie papieru, przeznaczonego m.in. na druk faktur.

Przypomnijmy, że internetowe Biuro Obsługi pozwala na:
- otrzymywanie faktur w formie elektronicznej,
- kontrolę rozrachunków i rozliczeń,
- przeglądanie historii wskazań wodomierza,
- przekazywanie odczytów,
- analizę zużycia wody i odprowadzonych ścieków,
- weryfikowanie danych ewidencyjnych.

Jak stworzyć konto w IBO?
1. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (k.grzebkowski@wodociagmarecki.pl, tel. 22 781-35-32), aby otrzymać „Formularz akceptacji”. Formularz można otrzymać pocztą, drogą e-mail lub osobiście przychodząc do Wodociągu Mareckiego. Prosimy o podanie adresu miejsca poboru wody,
- uzupełnij w formularzu adres e-mail i podpisz,
- przekaż podpisany „Odcinek dla Przedsiębiorstwa” do siedziby Wodociągu Mareckiego - można go złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta (Żeromskiego 30), przesłać pocztą, przekazać inkasentowi lub gońcowi z Wodociągu Mareckiego,
- „Odcinek dla Klienta” zachowaj dla siebie. Bez niego nie możesz zalogować się w IBO.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:
Wodociąg Marecki, ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki, Tel.: (22) 781-35-32
Zapraszamy od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00-16.00, w piątek w godz. 8.00-15.00

Zachęcamy tych, którzy jeszcze nie widzieli, do obejrzenia filmu o IBO

Kliknij TUTAJ

Data publikacji: 03.01.2019

« wstecz | w górę