IBO dla zapominalskich
IBO dla zapominalskich
Co raz częściej otrzymujemy od Państwa pytanie o możliwość odblokowania/nadania nowego hasła w Internetowym Biurze Obsługi Klienta (IBO). Ma to prawdopodobnie związek z wprowadzeniem przez nasze miasto nowych deklaracji odpadowych, opartych o zużycie wody. W IBO można bowiem samodzielnie pobrać faktury lub ich zestawienie za 2019 r. (są dołączane do każdej faktury wydanej w 2020 r.). Do tej zmiana hasła była możliwa za pośrednictwem kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Chcąc ułatwić Państwu ścieżkę, uruchomiliśmy możliwość samodzielnego odblokowania hasła do konta IBO.
Jak to zrobić?
- Wystarczy wejść na stronę Wodociągu Mareckiego https://www.wodociagmarecki.pl/ i przejść do zakładki IBO (lewy górny róg). Tam ponownie klikamy w ikonkę IBO, wybieramy strefę klienta oraz opcję „nie pamiętam hasła”.
- W kolejnym kroku system prosi o podanie numeru ewidencyjnego klienta (można go znaleźć np. w e-mailu z powiadomieniem o fakturze) i adresu a-mail.
- Po wpisaniu danych na adres e-mail dostaniemy link do resetowania hasła. Po kliknięciu w wyświetlony link, od razu wpisujemy nowe hasło.
Odświeżyliśmy również wygląd Internetowego Biura Obsługi Klienta – mamy nadzieję, że przypadnie Państwu do gustu.
Przypomnijmy - już ponad 2500 mieszkańców korzysta z IBO, dzięki, któremu można:
- podawać stan licznika i podlicznika,
- kontrolować rachunki i rozliczenia,
- przenalizować zużycie wody.
Zachęcamy do wykorzystania IBO. Jest to narzędzie bezpłatne, proste i wygodne.
Więcej na temat jego możliwości w linku https://www.wodociagmarecki.pl/internetowe-biuro-obslugi