Internetowe Biuro Obsługi
Już nie musisz wychodzić z domu, aby otrzymać fakturę i kontrolować rozliczenia. Wystarczy skorzystać z Internetowego Biura Obsługi (IBO). Wprowadzone latem 2015 r. rozwiązanie pozwala na:
- otrzymywanie faktur w formie elektronicznej (powiadomienie o fakturze jest wysyłane do klienta w ciągu 24 h od jej wystawienia)
- kontrolę rozrachunków i rozliczeń,
- przeglądanie historii wskazań wodomierza głównego,
- przeglądanie historii wskazań podlicznika,
- przekazywanie odczytów,
- analizę zużycia wody i odprowadzonych ścieków,
- weryfikowanie danych ewidencyjnych.
Jak stworzyć konto w IBO?
- skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby otrzymać "Formularz akceptacji". Formularz można otrzymać pocztą, drogą e-mail lub osobiście przychodząc do WM,
- uzupełnij w formularzu adres e-mail i podpisz,
- przekaż podpisany "Odcinek dla Przedsiębiorstwa" do siedziby Wodociągu Mareckiego - można go złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta, przesłać pocztą, wysłać skan lub zdjęcie ( a.ablewski@wodociagmarecki.pl ), przekazać inkasentowi lub gońcowi z Wodociągu Mareckiego,
- "Odcinek dla Klienta" zachowaj dla siebie. Bez niego nie możesz zalogować się w IBO.
Staramy się Państwu pomóc i ułatwić rejestrację, dlatego stworzyliśmy przewodnik. W nim krok po kroku wyjaśniamy, jak w najłatwiejszy sposób zostać naszym użytkownikiem!
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:
Wodociąg Marecki, ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki
Zapraszamy od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00-16.00, w piątek w godz. 8.00-15.00
tel. (22) 120-28-41
e-mail: biuro@wodociagmarecki.pl
a.ablewski@wodociagmarecki.pl
Zaloguj się już dziś!
Bezpośredni link do IBO: