1300 użytkowników Internetowego Biura Obsługi
1300 użytkowników Internetowego Biura Obsługi
Co miesiąc drukarki Wodociągu Mareckiego opuszczają tysiące faktur, które następnie roznoszą nasi kurierzy. Część naszych użytkowników zdecydowała się na formę elektroniczną i za to im serdecznie dziękujemy. Dzięki temu chronimy przyrodę zmniejszając zużycie papieru. Miło nam poinformować, że do grona użytkowników internetowego biura obsługi klienta przystąpiła osoba nr 1300.
Przypomnijmy:
Internetowe Biuro Obsługi pozwala na:
- otrzymywanie faktur w formie elektronicznej,
- kontrolę rozrachunków i rozliczeń,
- przeglądanie historii wskazań wodomierza,
- przekazywanie odczytów,
- analizę zużycia wody i odprowadzonych ścieków,
- weryfikowanie danych ewidencyjnych.
Jak stworzyć konto w IBO? To nieskomplikowane:
1. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (k.grzebkowski@wodociagmarecki.pl, tel. 22 781-35-32), aby otrzymać „Formularz akceptacji”. Formularz można otrzymać pocztą, drogą e-mail lub osobiście przychodząc do Wodociągu Mareckiego,
- uzupełnij w formularzu adres e-mail i podpisz,
- przekaż podpisany „Odcinek dla Przedsiębiorstwa” do siedziby Wodociągu Mareckiego - można go złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta (Żeromskiego 30), przesłać pocztą, przekazać inkasentowi lub gońcowi z Wodociągu Mareckiego,
- „Odcinek dla Klienta” zachowaj dla siebie. Bez niego nie możesz zalogować się w IBO.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:
Wodociąg Marecki, ul. Żeromskiego 30, 05-270 Marki, Tel.: (22) 781-35-32
Zapraszamy od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00-16.00, w piątek w godz. 8.00-15.00
Zachęcamy tych, którzy jeszcze nie widzieli, do obejrzenia filmu o IBO - Zobacz